onsdag 13 februari 2013

att bli sjuk på en söndag och inte bli frisk

Gick och såg Beasts of The Southern Wild i lördags.
Vaknade söndag morgon.
Huvudvärk, ont i magen, ont i halsen, nästan 40 grader.
Fellowship of The Ring, The Two Towers och 4 koppar te.
Sov ett par timmar på eftermiddagen.
Febern gick inte ner på hela dan.
Gick och la mig 8.
Måndag + tisdag = 38 grader, började hosta en massa, tvingade mig till att plugga.
Såg filmer om valar och kameleonter.
Godis, litervis med juice, ett tio-tal citrusfrukter och mer te.
Tröståt skinka.
Onsdag = missade ungdomsting, syster också sjuk, PLUGG, musik, sov en extra runda efter frukost.

Ska pallra mig till skolan i någon timme imorgon för att lämna gymnasieanmälan och göra SO-prov. Sen hem och dö i stillhet. (och influensa)


På fredag ska jag till alperna.

2 kommentarer:

  1. Vi kommer att äga ut dom fucking Alperna.
    Och alla kommer att bli sjuka för vi är så smittsamma.
    Och sen kommer vi åka vilse.
    För vi är dom enda i gula västar som kan terrorisera skidskolorna.
    Alla andra är ju sjuka.
    Men det kommer att bli så jävla bra iallafall.

    SvaraRadera
  2. Räk, jag tror att du har failat lite igen.
    Det står 'männska' efter mitt namn i den högra listen. Var inte jag Batman då? Då är man väl hjälte?

    I get so confused these days.

    SvaraRadera