måndag 10 september 2012

Music, my friend, music

Vad skulle man göra utan musik egentligen? Lyssnade just på A Static Lullabys cover på Britney Spears "Toxic", och GUD I HIMMELEN vad bra den är! (rekommenderas inte för dem som inte tycker om punk)
Jag har dessutom lite svårt att bestämma mig för om modern eller gammal punk är bäst. Svårt, faktiskt.
En ovanligt trevlig vecka i skolan, jättelite läxor och dessutom studiebesök på Sydsvenskan imorron.

En fråga: Är det möjligt att på en timme hinna med två tal? (som inte är så svåra)
Svar ja. Denna bedrift lyckades jag med på elevens val idag. Jag var inte så värst koncentrerad, för jag har bara sovit 6 timmar. Och då blir jag flummig, trög och omogen.
Men Paula, som sov typ tre timmar, hon var inte trött!! (å andra sidan är hon mer van än jag)
Men en sak jag inte fattar är att vakthavande förälder inte sa åt henne att stänga av datorn där hon satt till klockan fyra. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar