torsdag 26 juli 2012

Så lat, så glad

Hejjagärjättelatjagvetförlåtattjaginteharuppdateratbloggenpåjättelänge!!!

Sådärja. Jag vet, jag har inte varit aktiv på sistone (haha), och det är delvis på grund av lathet, men delvis på grund av sommar och ritplatta. *v*
JAG HAR FÅTT DITT BREV, STINA-PINA!!! JAG HOPPAS DET REGNAR PÅ MALTA!!! >:@
Men du har inte en lika awesome ritplatta som jag. :3
I alla fall, jag har spenderat mina dagar lekandes med ritplattan, haft ganska tråkigt hemma hos föräldrarnas universitetskompisar, och badat på utomhusbadet. (OCH I HAVET!!!)
Exempel på ritplattelek:
*Q*
Ha en trevlig sommar! (jag lovar, jag ska uppdatera igen innan sommaren tar slut, men snart (om ett par dar) blir det en veckas paus, för då e jag i norrland. :D)

1 kommentar:

  1. Men är du bajsig eller, jag kommer hem till dig imorgon.. <3

    SvaraRadera