måndag 27 augusti 2012

Hej kanske

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, men det känns hemskt att inte skriva något. Alla dessa dilemman.
I alla fall så har jag en massa läxor, men jag försöker lura i mig själv att jag har gjort de jag behöver göra idag. (ha. ha. ha.)
Jag måste skriva ett lååångt "brev" till min engelska-lärare om hur underbart jag tycker det är med engelska, och att vi borde definitivt ha fyra läxor i veckan. Nejmen seriöst. Vad vill hon egentligen uppnå med detta?? Ja, eleverna blir säkert jättemycket bättre på engelska av det här! JKDSLGEULERHIGHEIRLQHVUFKL!!!
I'm afraid not, dear obnoxious teacher. (vilket awesome ord det är, egentligen. obnoxious.)
Men engelskan får jag göra senare. :| Nu ska jag leta reda på papper och sätta mig och rita nåt tråkigt.

Hejdå vänner... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar