torsdag 16 augusti 2012

Ny grupp och skolstart

Idag hade jag min första riktiga träning med den nya fäktgruppen. Jag är nu inte längre en nybörjare! XD Dock kändes det så när vi körde matcher. (vilket var mer än en halvtimme, till skillnad från 10 minuter i andra gruppen!) Jag blev totalt överkörd. -_- Fast å andra sidan är den killen nu inne på sitt tredje år i gruppen, och är mycket mer van vid matcher än jag är. Och jag var två centimeter från att få poäng två gånger, så jag är nöjd. :D

Också börjar skolan på måndag. Inne i Lund började de minsann idag, men vi på Nyvång tycker att man ska börja på måndagar. Eller så är vi bara lite efter.
I alla fall så har jag och Stina varit i stan och fixat pennor och sånt, så jag tänker inbilla mig att jag är hyfsat förberedd. Fast nu är det ju nian vi snackar om... Har inte ritat så mycket på sistone, jag har diskat en hel del eftersom diskmaskinen pajade igår. Men här är i alla fall en gammal kladd.
No comment... :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar